Deprecated: Creation of dynamic property Yoast\WP\SEO\Premium\Generated\Cached_Container::$normalizedIds is deprecated in /var/www/vhosts/webshop.staging.fcgroningen.nl/httpdocs/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/src/generated/container.php on line 27

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gk-gravityexport domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/webshop.staging.fcgroningen.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6170
Sparv: ‘Gelijkspel was verdiend geweest’ - FC Groningen
string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Sparv: ‘Gelijkspel was verdiend geweest’.

Zaterdag 27 oktober 2012 om 13:02

Na de uitwedstrijd tegen FC Utrecht analyseerden Género Zeefuik en Tim Sparv de nederlaag en keek Zeefuik alvast vooruit naar de bekerwedstrijd van aanstaande dinsdag, tegen ADO Den Haag.

Género Zeefuik: “De eerste helft waren wij beter, kregen we ook kansen, maar die maken we niet af. Zij creëren bijna helemaal niets. In de tweede helft is het hetzelfde verhaal. Zij creëren helemaal niets. En dan uit het niets komen ze toch op een 1-0 voorsprong. Dat mag echt niet gebeuren. We moeten achterin scherp blijven.”
“Het ging in de tweede helft met mij persoonlijk beter dan vorige week tegen Heerenveen. Ik probeer steeds belangrijk te zijn voor het team en dat lukte in de tweede helft ook. Nu moet ik proberen om meer kansen voor mezelf te creëren en meer zelf op het doel te schieten. Maar het gaat de goede kant op.”
“Met Paco in plaats van Michael ging het ook goed. Paco begrijpt ook hoe ik voetbal. In het begin was hij wat zoekende, maar naarmate de wedstrijd vorderde, pakte hij het goed op.”
“Je wilt als spits altijd scoren. Dat is mij helaas de laatste twee duels niet gelukt. Tegen ADO dinsdag voor de beker moeten we sowieso scoren om door te gaan. Nu moeten we ons op dat duel gaan richten. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen.”
Tim Sparv: “Ik denk dat een gelijkspel verdiend was geweest. Het verschil is dat zij wel een doelpunt hebben gemaakt en wij niet. Het was van onze kant zeker geen slechte uitwedstrijd. Het was veel strijd met af en toen goed voetbal. We hebben in de eerste helft een paar heel goede kansen gehad. Als we dan effectief zijn, gaan we met een voorsprong de rust in.”
“Michael brengt altijd iets extra’s met zijn inzet en zijn kopkracht in het strafschopgebied. Hij is heel belangrijk voor ons, maar onze groep is groot genoeg als iemand zoals bijvoorbeeld Michael geblesseerd raakt. Dat kunnen we goed opvangen vind ik.”
“De eerste vijf minuten na de 1-0 waren van onze kant niet goed. Daarna hebben we het tactisch een klein beetje veranderd en stond het alweer beter. Maar we hadden niet het geluk om nog een doelpunt te maken.”

Gerelateerd nieuws.

10 maanden geleden

FC Groningen bezoekt kinderafdeling Martini Ziekenhuis

12 maanden geleden

‘Ik ben een spits die met zijn hart speelt’

12 maanden geleden

Spits Oskar Zawada tekent in Euroborg