Deprecated: Creation of dynamic property Yoast\WP\SEO\Premium\Generated\Cached_Container::$normalizedIds is deprecated in /var/www/vhosts/webshop.staging.fcgroningen.nl/httpdocs/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/src/generated/container.php on line 27

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gk-gravityexport domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/webshop.staging.fcgroningen.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6170
Kirm: ‘Veel met het team trainen’ - FC Groningen
string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Kirm: ‘Veel met het team trainen’.

Zondag 16 september 2012 om 20:20

Hoewel nieuweling Andraz Kirm slechts een enkele keer had meegetraind, begon hij tegen Vitesse direct in de basisopstelling van trainer Robert Maaskant. Een hoofdrol kon de Sloveen niet opeisen en dus had hij zich zijn basisdebuut in Euroborg anders voorgesteld.

 “We hebben verloren, dus ik ben niet blij,” aldus Kirm. “In de eerste helft hadden we kunnen scoren, maar dat lukte niet. Na rust kregen we enkele snelle counters tegen. We waren niet geconcentreerd genoeg. Uiteraard hebben zij goed verdedigd, maar wij mogen nooit zo gemakkelijk de doelpunten tegen krijgen. We hadden veel sneller moeten spelen om het Vitesse moeilijk te maken.”
Samen trainen
Kirm was niet tevreden over zijn eigen spel. “Ik kan veel beter en het is daarom belangrijk de komende tijd veel met het team te trainen. We moeten elkaar beter leren kennen. Op die manier weet ik wat er van me wordt verwacht en kan ik meer gerichte acties maken. Er was vanmiddag te weinig creativiteit. Ik denk dat ik creativiteit en veel ervaring kan brengen in een jong team.”
Kirm heeft het ondanks de nederlaag goed naar zijn zin in Groningen. “Ik voel me hier prettig. Mijn vrouw en ik gaan morgen kijken naar een appartement in Groningen. Ik hoop dat ik snel iets vind zodat ik me echt thuis kan voelen.”

Gerelateerd nieuws.

10 maanden geleden

FC Groningen bezoekt kinderafdeling Martini Ziekenhuis

12 maanden geleden

‘Ik ben een spits die met zijn hart speelt’

12 maanden geleden

Spits Oskar Zawada tekent in Euroborg