Deprecated: Creation of dynamic property Yoast\WP\SEO\Premium\Generated\Cached_Container::$normalizedIds is deprecated in /var/www/vhosts/webshop.staging.fcgroningen.nl/httpdocs/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/src/generated/container.php on line 27

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gk-gravityexport domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/webshop.staging.fcgroningen.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6170
Maaskant: ‘Tot 0-2 geloof in resultaat’ - FC Groningen
string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Maaskant: ‘Tot 0-2 geloof in resultaat’.

Zondag 26 augustus 2012 om 20:04

Trainer Robert Maaskant was het met Dick Advocaat van PSV eens dat de Eindhovenaren terecht hadden gewonnen. Dat bleek op de persconferentie na afloop van Groningen-PSV.

Robert Maaskant: “We hebben ervoor gekozen PSV compact te bestrijden en proberen na fouten van hen te counteren. Maar eigenlijk vallen we zelf in die valkuil. Bij een verkeerde pass op het middenveld stonden we er scheef op. Na de pauze hebben we opportunistisch gespeeld en druk gezet. Tot de 0-2 had ik nog steeds geloof in een goed resultaat. Maar uiteindelijk heeft PSV terecht gewonnen, want zij waren de betere ploeg. We maakten wel te makkelijk fouten.”
“We hebben nu één punt uit drie wedstrijden, maar met druk valt het nog reuze mee. Bij Twente-uit en tegen een PSV in bloedvorm hebben we verloren en tegen Willem II hebben we vorige week duidelijk twee punten laten liggen. Maar met die jonge gasten is er potentie genoeg. Ik wil de druk graag bij hen weghalen. We kunnen prima voetballen en dat gaan we zeker laten zien.”
Dick Advocaat: “Ik heb een aantrekkelijke wedstrijd gezien met twee ploegen die het spel wilden maken. In een goede fase in de eerste helft hebben we niet kunnen scoren. Pas na de 0-2 kwam ons overwicht naar voren. Groningen-uit is een vervelende tegenstander voor ons gebleken in het verleden. Ook vandaag waren ze moeilijk te bestrijden. Kwaliteit heeft de doorslag gegeven en ik vind dat we terecht hebben gewonnen.”

Gerelateerd nieuws.

10 maanden geleden

FC Groningen bezoekt kinderafdeling Martini Ziekenhuis

12 maanden geleden

‘Ik ben een spits die met zijn hart speelt’

12 maanden geleden

Spits Oskar Zawada tekent in Euroborg