Hieronder vind je de veelgestelde vragen over de thuis- en uitwedstrijden van FC Groningen. Heb je nog een vraag of is iets nog niet helemaal duidelijk? Dan helpen we je graag verder! Neem dan contact met ons op via het formulier of bel naar 050-587 87 87 (optie 1).
Hoe kan ik het stadion het beste bereiken op een wedstrijddag?
De club adviseert op wedstrijddagen zo veel mogelijk te voet, op de fiets of per openbaar vervoer naar het stadion te komen. Indien supporters zijn aangewezen op de auto, bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van pendelbussen naar en van Euroborg of te parkeren op de parkeerplekken rondom euroborg. Via de Ticketshop verkopen wij parkeerkaarten voor P2 – MyOffice, een parkeerplaats op zo’n 5 minuten loopafstand van het stadion.
Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar deze link.
Moet ik mijn e-ticket geprint meenemen?
Indien mogelijk verzoeken wij je de gekochte kaart uit te printen en mee te brengen naar de wedstrijd. Dit bevordert de doorstroming. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan is het tonen op een mobiel apparaat tevens mogelijk. Zorg ervoor dat je de tickets in de wachtrij opent, zo ga je sneller door de poorten.
Hoe laat is het stadion tijdens een thuiswedstrijd geopend?
Vanaf 1.5 uur voorafgaand aan een wedstrijd is het stadion geopend.
Ik ben mijn (seizoen)kaart vergeten. Wat moet ik doen?
Als je bij het stadion bent en je (seizoen)kaart bent vergeten kun je dit bij de infobalie bij Ingang 2 melden. Hier zal een eenmalig los kaartje aangemaakt worden op de stoel van je seizoenkaart. Voor deze losse kaart wordt €2,50 in rekening gebracht.
Kan ik mijn seizoenkaart voor één wedstrijd opwaarderen van jeugd/oudere naar volwassene, zodat iemand anders met mijn seizoenkaart naar binnen kan?
Ja dat kan! Als iemand anders met jouw seizoenkaart naar de wedstrijd wilt, kan deze voor de desbetreffende wedstrijd worden opgewaardeerd. Tijdens wedstrijddag kun je twee uur voorafgaand aan de wedstrijd terecht bij de infobalie (naast ingang 2) voor het opwaarderen van je seizoenkaart voor deze specifieke wedstrijd. Hiervoor worden de volgende tarieven in rekening gebracht:
– Opwaarderen van jeugd naar volwassene: €10,-
– Opwaarderen van oudere naar volwassene: €5,-
– Opwaarderen van jeugd naar oudere: €10,-
Ik ben mijn seizoenkaart verloren. Wat moet ik doen?
Als je op de wedstrijddag erachter komt dat je je seizoenkaart kwijt bent, kun je de seizoenkaart digitaal openen in de Ticketshop. Zo kan je alsnog het stadion betreden. Vervolgens neem je in de volgende week contact op met de club
Lukt dat niet? Dan kun je vanaf 1,5 uur voorafgaand aan de wedstrijd langskomen bij de infobalie (naast ingang 2). Er wordt dan een eenmalig los kaartje aangemaakt op de stoel van je seizoenkaart.
Vervolgens kun je bij de infobalie een nieuwe seizoenkaart aanvragen. De kosten hiervan zijn €5,- en dit kun je afrekenen bij de infobalie.
Hoe kan ik in het stadion betalen?
Je kunt in het stadion betalen via je pin.
